تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

گوا

قابل توجه گردشگران تور گوا ، ایالات گوا در قسمت سواحل دریای عرب و جز یکی از ایالت های غربی هندوستان به شمار می رود.این ایالت از قسمت شمال با ایالت ماهاراشترا و از قسمت جنوب و شرق با ایالت کاراناتاکا نیز هم مرزمی باشد.گردشگران تور گوا مطلع باشند که مرز غربی این ایالت کاملا ساحلی و در کنار دریای عرب می باشد.جالب است بدانید که ایالت غربی گوا در تاریخ سی ام ماه می در سال 1987 میلادی به عنوان ایالت مستقل شناخته شد. بزرگ ترین شهر ایالت گوا در قسمت جنوبی گوا به نام واسکو داگاما نیز می باشد. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

وارنا

تور وارنا یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین تورهای بلغارستان می باشد. وارنا یک شهر زیباست که پس از دو شهر سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است. شهر وارنا در نزدیکی دریاچه ی وارنا و بر کرانه ی دریای سیاه قرار گرفته است. 
وارنا یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است.فرهنگ های متعدد در این منطقه به هم آمیخته شده اند. در حومه وارنا هنگام حفاریهای باستان شناسی در مکانی که نکروپولیس نامیده می شود، قدیمی ترین گنجینه طلای دنیا مربوط به هزاره چهارم قبل از میلاد کشف کردند.  همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.