تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

بالی

در گذشته شغل اکثر مردم بالی کشاورزی و ماهیگیری بوده و آن ها به این مشاغل سرگرم بودند. علاوه بر کشاورزی و ماهیگیری اهالی این جزیره به طراحی روی پارچه و لباس، کنده کاری چوبی و سنگی، صنایع دستی و نقاشی های هنری مشغول بودند و امروزه نیز این مشاغل در تور بالی همچنان مرسوم است.
این منطقه دارای محصولات کشاورزی، برنج، میوه و سبزیجات است و قهوه آن به اسم قهوه بالیایی معروف است.
اگرچه مردم این جزیره به مشاغل کشاورزی و ماهیگیری و هنرهای دستی مشغول هستند اما امروزه بخش وسیعی از اقتصاد این کشور را صنعت گردشگری می چرخاند.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

تبریز

قابل توجه گردشگران تور تبریز ، این شهر زیبا که یکی از شهر های زیبای ایران به شمار می رود به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان ، مهمان نوازی ، فرهنگ و لهجه ی شیرین مردمانش آن را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری داخلی تبدیل کرده است که علاوه بر ایرانیان گردشگران زیادی از سراسر جهان همراه با تور تبریز از این شهر زیبا دیدن می کنند.
مسافران تور تبریز بدانند که این شهر با وسعت 1200 کیلومتر بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ ایران و همچنین با جمعیتی بالغ بر 1.600 نفر بعد تهران ، مشهد و شیراز به عنوان چهارمین شهر پر جمعیت ایران شناخته شده است.مسافرین تور تبریز مطلع باشند که این شهر از زمان های قدمی تاثیراتی زیادی در زمینه های سیاسی و اقتصادی کشور داشته و همچنین اولین پایتخت ایران در زمان صفویان و شهر ولیعهد نشین دودمان قاجار بوده است. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

فرانسه

گردشگرانی تور فرانسه را برای سفر خود انتخاب می کنند که برای گردشگری بین سنت و مدرنیه؛ هیجان و آرامش؛ هنر و تاریخ؛ طبیعت و یا ساخته های دست بشر یکی را برای بازدید انتخاب کنند. 
انتخاب زمان مناسب برای سفر به فرانسه به علاقه شما بستگی دارد، زیرا در تمام طول سال تور فرانسه برگزار میشود اما پیشنهاد خاص ما برای گردشگران ایرانی که علاقه مند به تاریخ و طبیعت هستند، فصل پاییز و بهار، فصل شکوفه ها و گل ها و مناظر رنگانگ، می باشد.  همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

بلاروس

فرهنگ بلاروس در طی تاریخ، به میزان زیادی تحت تاثیر فرهنگ کشورهای همسایه قرار گرفته است و حتی می توان گفت بخش های ویژه ای از فرهنگ این کشور، با گذشت زمان از بین رفته است و جایگزین گردیده.
دولت روسیه سالانه جشنواره های زیادی را برگزار می کند: جشنواره ملی دروگری، مسابقه هنرهای نمایشی گروه جوانان، کنفرانس های تئاتری اسلاوونیک و غیره از جمله این جشنواره ها می باشند که سالیانه گردشگران زیادی برای تماشا آن ها، با تور بلاروس به این کشور می روند. همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.

یونان

آتن پایتخت یونان مهد تمدن غرب شهری می باشد که مدت 3000 سال نام خود را یونانی که به معنای عقل و خرد می باشد برگرفته است. این کشور در جنوب شرقی اروپا و همچنین جنوب شبه جزیره بالکان واقع شده است.
قابل توجه گردشگران تور یونان ، این کشور از قسمت شرق با ترکیه و از قسمت شمال با مقدونیه ، آلبانی و بلغارستان دارای مرز مشترک می باشد و همچنین از سمت جنوب و شرق به واسطه ی دریای اژه و از سمت غرب توسط دریای یونان محصور شده است. گردشگران تور یونان مطلع باشند که این کشور دارای 6000 جزیره است که حدود 227 تای آن مورد استفاده و مردم در آن زندگی می کنند دیگر جزایر توسط ثروتمندان جهان خریداری و شخصی می باشد.همچنین برای سفر به این کشور می توانید از تور لحظه آخری استفاده نمائید.