تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

کی یف

کی یف پایتخت کشور اکراین و همچنین بزرگترین شهر آن می باشد و سالانه گردشگران ‏زیادی با تور کی یف به این شهر سفر می کنند اگر قصد سفر با تور کی یف را دارید در ‏ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی از شهر در اختیارتان قرار دهیم این شهر به دو ‏قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود و جالب است بدانید هر یک از این بخش ها ‏توسط ادارات و ارگان های جداگانه اداره می شود شهر کی یف به طور کلی اهمیت زیادی ‏برای اکراین دارد و مرکز فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و علمی این کشور محسوب ‏می شود همچنین کی یف یکی از مراکز مهم مذهبی اروپای شرقی به شمار می رود. طبق ‏آخرین آمار ارائه شده حدود 2 ملیون نفر در شهر کی یف زندگی می کنند که اغلب آن ها ‏مسیحی ارتودوکس می باشند و به زبان اکراینی تکلم می کنند. ‏

لازم به ذکر است این شهر جاذبه های زیادی را در خود جای داده است که گردشگران تور ‏کی یف از آن ها دیدن می کنند برخی از این جاذبه ها عبارتند از صومعه پچرسک لاورا ‏‏(‏Kiev Pechersk Lavra‏)، خیابان خرشچاتیک (‏Khreschatyk‏)، کلیسای جامع سنت سوفیا ‏‏(‏saint Sophia’s cathedral‏)، موزه کلی اکراین در جنگ جهانی دوم (‏National Museum of ‎the History of Ukraine in the Second World War‏)، میدان استقلال (‏Maidan ‎Nezalezhnosti‏)، مجسمه سرزمین مادری (‏Mother Motherland‏)، کلیسای سنت اندروز ‏‏(‏Mother Motherland‏) و غیره. 

ترکیه

کشور ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا است. تور ترکیه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می شده است. 
ترکیه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های دنیا است.به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی. 
کشتی های مسافربری به تمامی نقاط مختلف ترکیه می روند. مسافران این کشتی های کروز مسافری می توانند از بنادر و مراکز شهرهای استانبول، ازمیر و کوش آداسی دیدن کنند. کشتی هایی که بین قبرس شمالی و مرسین و بین بودروم و مارماریس و جزایر یونان حرکت می کنند، گزینه های دیگری برای وارد شدن به سرزمین ترکیه و تور ترکیه هستند. 

آشنایی با تور های امارات

سالانه گردشگران ایرانی زیادی برای تفریح و گردش با تور امارات به این ‏کشور زیبا سفر میکنند به همین دلیل قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با این ‏کشور در اختیار کاربران سایت و همچنین گردشگران تور امارات قرار دهیم. امارات یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد که در سال های ‏اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری کرده است به گونه ای که ‏امروزه یکی از کشور های توریستی جهان به شمار می رود. اغلب گردشگران ‏تور امارات مایل اند به شهر دبی این کشور سفر کنند چرا که در این شهر ‏امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری زیادی برای توریست ها در نظر گرفته ‏شده است همچنین شهر ابوظبی نیز یکی از دیگر شهر های توریستی کشور ‏امارات است. اگر قصد سفر با تور امارات را دارید باید بدانید که مردم این کشور اغلب به ‏زبان عربی تکلم می کنند و مسلمان هستند اما گردشگران مشکلی در ‏برقراری ارتباط با مردم امارات نخواهند داشت چرا که آن ها به زبان ‏انگلیسی مسلط هستند. 

استانبول

استانبول تا حدودی مرکز گردشگری کشور ترکیه می باشد که مرکز علمی، تاریخی، اقتصادی و تفریحی این کشور است. استانبول دارای جاذبه ها و اماکن تفریحی بسیاری بوده که سالانه میزبان گردشگران زیادی می باشد که با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. موقعیت جغرافیایی این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره بوده که دو قاره را از هم جدا می سازد. استانبول بزرگ ترین شهر در جهان است که در دو قاره اروپا و آسیا می باشد و به همین خاطر بسیار معروف است. این شهر دارای بندری به نام شاخ طلایی است که نقش موثری دراقتصاد این شهر دارد. در سال 2010 شهر استانبول به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شد و همانطور که اشاره کردیم سومین شهر توریستی جهان می باشد که میزبان گردشگران زیادی است که با تور استانبول به ترکیه سفر می کنند. استانبول با مساحتی حدود 5714 کیلومترمربع بوده که دارای 32 منطقه است که 27 منطقه آن در محدوده اصلی شهر هستند. آب و هوای شهر استانبول معمولا مرطوب است و در تابستان ها گرم همراه با رطوبت، زمستان ها سرد همراه با بارش برف و باران است. 

تابستان بهترین زمان برای ثبت نام تور استانبول و سفر به این شهر می باشد. شهر استانبول به سه منطقه تقسیم می شود که این سه منطقه به نام: شبه جزیره تاریخی استانبول قدیم، بخش ها و قسمت های امین اونو وهمچنین فاتح می باشند. قسمت های امین اونو و فاتح از ساختمان ها و برج های بزرگ و عظیم تشکیل شده که یک نمونه کامل از استانبول مدرن می باشد اما استانبول قدیم با بناهایی قدیمی و تاریخی پوشانده است شده که مورد توجه گردشگران تور استانبول قرار می گیرد. جمعیت این کشور تقربیا ده میلیون نفر بوده و زبان اصلی این شهر و کشور ترکی استانبولی می باشد. گردشگران عزیز تور استانبول توجه داشته باشید که ترکیه کشوری کاملا مستقل بوده تابع کشوری نمی باشد. به دلیل نزدیک بودن و فاصله کمی که با کشور ایران دارد هموطنان گرامی از این شهر استقبال زیای می کنند و در هر فصل مسافران زیادی با تور استانبول به کشور ترکیه سفر می کنند

تور لحظه آخری