تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

آشنایی با شهر اودسا

شهر اودسا یکی از شهرهای بندری اکراین در کنار دریای سیاه واقع شده است. این شهر یکی از مناطق محبوب برای گردشگران تور اودسا می باشد. شهر اودسا در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از چهار شهر بزرگ اکراین محسوب می شود که گردشگران تور اودسا از سراسر دنیا برای بازدید از این منطقه به آن سفر می کنند. مساحت کلی این شهر حدود 240 کیلومتر مربع بوده و بلند ترین منطقه آن 65 متر ارتفاع دارد.
اودسا در ساحل Odessa قرار دارد و همواره نزد اکراینی ها و روس ها جایگاه خاصی دارد که از آن با نام مروارید دریای سیاه یاد می کنند. این شهر بر ضد سایر مناطق اروپا، غرق در فرهنگ اروپای غربی است. این شهر فرهنگ و هنری شناخته شده در دنیا دارد. هرساله 150 هزار توریست تور اودسا از این منطقه و جاذبه های آن بازدید می کنند.

استانبول

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پر مخاطب ترین تورها در کشور می باشد و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است. 
این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری می باشد زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی می باشد و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر می باشد. 
دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور می باشد زیرا یکی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاک می باشد. 
شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند. 

ترکیه

کشور ترکیه مهد فرهنگ و پایتخت تمدن و نقطه ی اتصال دو قاره ی آسیا و اروپا است. تور ترکیه همواره در این کشور در جریان است. از آغاز تاریخ، سرزمین آناتولی جزو سرزمین های اولیه بوده که مهاجرت اقوام مختلف به آن انجام می شده است. 
ترکیه پر از مقصدهای گردشگری برای توریست های دنیا است.به همین جهت است که گردشگران زیادی سالانه تور ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنند. از گنبد و مناره های استانبول گرفته تا ویرانه های رومی در کرانه های غربی و جنوبی، از سواحل آنتالیا و گردشگاه های مدیترانه ای تا کوه های مه آلود دریای سیاه شرقی. 
کشتی های مسافربری به تمامی نقاط مختلف ترکیه می روند. مسافران این کشتی های کروز مسافری می توانند از بنادر و مراکز شهرهای استانبول، ازمیر و کوش آداسی دیدن کنند. کشتی هایی که بین قبرس شمالی و مرسین و بین بودروم و مارماریس و جزایر یونان حرکت می کنند، گزینه های دیگری برای وارد شدن به سرزمین ترکیه و تور ترکیه هستند. 

آشنایی با دبی

دبی با دارا بودن بهترین امکانات رفاهی و همچنین آسمان خراش های بسیار زیبا و مدرن ‏امروزه به یکی از توریستی ترین مقاصد دنیا تبدیل شده است و تور دبی در میان گردشگران ‏ایرانی بسیار محبوب است، از این رو قصد داریم در این بخش اطلاعاتی کلی در رابطه با شهر ‏دبی در اختیار کاربران سایت و همچنین گردشگران تور دبی قرار دهیم. گردشگرانی که قصد ‏سفر با تور دبی را دارند باید بدانند مردم شهر دبی اغلب به زبان عربی سخن می گویند و به ‏زبان انگلیسی هم مسلط اند، همچنین لازم به ذکر است جمع کثیری از آن ها را مسلمانان ‏سنی مذهب تشکیل می دهند.خوب است بدانید که شهر دبی پس از ابوظبی بزرگ ترین و پر ‏جمعیت ترین شهر کشور امارات متحده عربی محسوب می شود. این شهر توریستی علاوه بر ‏امکانات رفاهی و تفریحی که دارد، جاذبه های گردشگری زیادی را نیز در خود جای داده است ‏که برخی از آن ها عبارتند از آب نمای دبی، دلفین بی، برج خلیفه، پارک الممرز، آکواریوم دبی، ‏خانه شیخ سعید آل مکتوم، بستاکیا (دبی قدیم)، نهر دبی، موزه دبی و غیره. 

آشنایی با تور های روسیه کوش آداسی

کوش آداسی یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای تفریحی و گردشی ترکیه است که به مسافرانی که هدف گردش و تفریح را در سفر خود دارند در بین تورهای ترکیه تور کوش آداسی توصیه می شود. کوش آداسی 300 روز از سال هوای آفتابی دارد و آب های زلال و آبی دریای اژه، شب های زنده و رستوران های کباب و ماهی، فروشگاه ها و مراکز خرید، بناهای تاریخی و ... از جاذبه های آن هستند که دلیل ترغیب گردشگران به تور کوش آداسی محسوب می شوند. در کوش آداسی شما می توانید به راحتی به مناطق توریستی دیگر ترکیه همچون پاموک کاله، میلتوس، پرگاموم و غیره سفر کنید.