تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

کلیساهایی که با استخوان های انسان ساخته شده اند

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری و تاریخی در نقاط مختلف جهان، کلیسا ها و بنا های مذهبی می باشند، کلیسا های قدیمی دارای ویژگی ها منحصر بفردی هستند که محبوبیت آن ها را دو چندان کرده است، برخی از کلیسا ها فضایی ترسناک دارند، برخی دیگر دارای تزئیناتی می باشند که یادآور مرگ هستند. آیا تا به حال کلیسایی را دیده اید که با استفاده از استخوان و جمجمه انسان ساخته شده باشد؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی کلیساهایی که با استخوان های انسان ساخته شده اند، بپردازیم.

این گونه از کلیسا ها محیطی بسیار ترسناک و دلهره آور دارند، سالانه گردشگران بسیاری که به اینگونه مکان ها علاقمند هستند به بازدید از کلیسا های استخوانی می روند، کلیسا های ساخته شده با استخوان در نقاط مختلفی از جهان وجود دارند و هر کدام از آن ها به دلایل خاصی ساخته شده اند.


کلیسای کاپا دوس اوسوس
در میان کلیسا های ساخته شده از استخوان، این کلیسا که در کشور پرتغال قرار گرفته، توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرده است، کلیسای The Capela dos Ossos به طور کلی با استفاده از استخوان انسان ها ساخته شده، جالب توجه است که حتی تزئینات داخلی این کلیسا از جنس استخوان و جمجمه می باشد، سازندگان این کلیسا از استخوان موجود در گورستان نزدیک به کلیسا برای ساخت بخش های مختلف آن استفاده کرده اند.
با مطالعه تاریخچه این منطقه متوجه خواهید شد که کلیسای The Capela dos Ossos توسط راهبان کلیسای سنت فرانسیس پرتغال بنا نهاده شده است، همین امر سبب شده است که این کلیسا را به عنوان زیر مجموعه کلیسای سنت فرانسیس بشناسند، کلیسای استخوان پرتغال در طول سال های 1460 تا 1510 میلادی ساخته شده و در ساخت آن از معماری گوتینگ الهام گرفته شده است.