تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری

تفریحات دریایی کیش

جزیره کیش همواره جزء برترین مقاصد گردشگری ایران است که مورد توجه توریست های داخلی و خارجی قرار دارد. در این جزیره تفریحات بی نظیری وجود دارد که شاید فقط در کیش می توانید به آن ها بپردازید؛ یکی از لوکس ترین تفریحات در کیش تفریحات دریایی هستند که این مقاله را به آن اختصاص داده ایم. برای آشنایی با تفریحات دریایی محبوب جزیره کیش در ادامه ما را همراهی کنید. تفریحاتی که روی آب انجام می شوند هیجان خاصی را به دنبال دارند که سبب بالا رفتن میزان آدرنالین خون و در نهایت حس شادی در فرد می شود. برخی از این تفریحات از دنیای زیر آب پرده برمی دارند و برخی دیگر لذت پرواز در آسمان جزیره را مهیا می کنند.



کلوپ تفریحات دریایی کیش

برای پرداختن به تفریحات دریایی کیش باید از طریق کلوپ تفریحات دریایی جزیره اقدام کنید؛ در این کلوپ ها امکانات لازم و کافی در فضایی با امنیت بالا در اختیار توریست ها قرار می گیرد تا بتوانند با خیالی آسوده تفریحی مهیج را تجربه کنند. مرکز غواصی مارینا در ساحل سیمرغ و اسکله تفریحی کیش نمونه ای از این کلوپ ها می باشد. 



بازیهای دریایی کیش

تعدد بازی های دریایی باعث می شود که هر کسی مطابق با سلیقه ای که دارد بتواند در جزیره کیش به تفریح بپردازد تا اوقات فراغت لذت بخشی را تجربه کند. پاراسل، شاتل، غواصی، پارک آبی، بنانا، فلای بورد، اسکوتر زیردریایی، کایاک، جت اسکی و اسنورکلینگ از جمله بازی های دریایی هستند که برای گردشگران مهیا شده اند. از میان این گزینه ها قصد داریم توضیحاتی پیرامون دو مورد که محبوبیت زیاید دارند ارائه دهیم.


اسکوتر زیردریایی کیش

اگر علاقه دارید سوار بر یک زیردریایی تک نفره شوید و در عمق 10 متری به تماشای آبزیان رنگارنگ و نحوه زندگی آن ها بپردازید، اسکوتر دریایی کیش با قیمت حدود 200 هزار تومان انتخابی مناسب برای شما می باشد. این تفریح مدرن از سال 1390 مورد استفاده گردشگران کیش قرار گرفته و از جمله تفریحات مدرن جزیره به حساب می آید که بدون هیچ گونه تبحری هم می توان از آن استفاده کرد. نکته ای که وجود دارد محدودیت سنی این وسیله است و تنها افراد بالای 12 سال مجاز به استفاده از آن می باشند.



شاتل دریایی کیش

شاتل تیوپی پر شده از هوا می باشد که توسط طناب های مخصوصی به قایق تندرو وصل می شود و هنگامی که قایق با سرعت بالا به این سو آن سو می رود نفرات را بر روی تیوپ جابجا می کند. سایز تیوپ ها متفاوت بوده و بر اساس آن از یک نفر تا هفت نفر می توانند بر روی آن سوار شوند. قیمت شاتل تک نفره 45 هزار تومان، دو الی چهار نفره 35 هزار تومان و پنج الی هفت نفره 30 هزار تومان می باشد. سواحل سیمرغ، اسکله دامون، ساحل مرجان و اسکله تفریحی جزیره از جمله مکان هایی هستند که شاتل دریایی دارند.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.